gtag('config', 'UA-130501671-1');

2.6.2023 (SITA.sk) – Individuálne poradenstvo, digitálny edukačný obsah na mojadm.sk a roadshow po Slovensku.

Medzinárodným dňom ženského zdravia, ktorý bol 28. mája, odštartovala dm svoju rozsiahlu iniciatívu, keď sa počas niekoľkých nasledujúcich mesiacov bude v dvanástich krajinách zameriavať na fyzické, duševné a mentálne zdravie zákazníčok a spolupracovníčok. Okrem toho chce upozorniť aj na sociálne faktory, ktoré sú pre celostné zdravie žien obzvlášť dôležité. V rámci kampane sa rozhodla podporiť aj dva sociálne projekty. Prvým z nich je projekt dôstojnej menštruácie OZ intymyta, do ktorého sa zapojila ako produktový partner a v rámci ktorého distribuuje do marginalizovaných skupín menštruačné potreby v hodnote 16 000 eur. Druhým projektom je podpora OZ Chuť žiť, ktorému venuje 20 000 eur na psychologické poradenstvo a vytvorenie vzdelávacej platformy pre dievčatá a ženy s poruchami príjmu potravy, pre ich rodičov a aj odborníkov.

Dm tak spúšťa rozsiahlu iniciatívu pre zdravie žien, ktorá sa zameriava na osvetu s preventívnou starostlivosťou a udržanie zdravého tela, mysle a duše. „Chceme dávať ženám rôzne impulzy podporujúce zdravý životný štýl, prinášať im rady a odporúčania odborníčok na ženské zdravie, riešiť tabuizované témy a upozorňovať na novinky a trendy v starostlivosti o svoje zdravie. Približne 90 percent nakupujúcich a asi 91 percent spolupracovníkov dm tvoria práve ženy. Preto nám dáva zmysel, aby sme sa vedome venovali otázkam zdravia žien v rámci komplexnej iniciatívy, a to prostredníctvom interaktívnej roadshow, vysielaní dm LIVE, dm podcastov, kupónov v rámci zákazníckeho programu a mnohých ďalších aktivít,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

Od žien pre ženy

V spolupráci s expertkami – gynekologičkou MUDr. Petrou Strakovou, odborníčkou na výživu Mgr. Zuzanou Líškovou, mentálnou koučkou Zuzanou Kocúrkovou, PCC; dermatovenerologičkou MUDr. Michaelou Blaško, PhD. a mentorkou a inštruktorkou jogy Vierkou Ayisi – sa bude dm v nasledujúcich mesiacoch venovať relevantným ženským témam. Od psychického stresu cez cyklicky orientovanú výživu a starostlivosť o pleť, preventívnu starostlivosť o zdravie až po čo najprirodzenejšie a bezproblémové starnutie. Ťažiskom tejto širokej škály tém je posilnenie postavenia žien v spoločnosti, starostlivosť o seba a pozitívny vzťah k svojmu telu a k sebe samej. Od začiatku júna bude dm vďaka týmto odborníčkam poskytovať hodnotné informácie formou poradenstva prostredníctvom svojich vlastných digitálnych médií.

Jednou z aktivít na podporu ženského zdravia je aj roadshow v piatich slovenských mestách, a to:

17. 6. – Nitra | Promenáda
24. 6. – Košice | Park Komenského
1. 7. – Žilina | Lesopark
5. 7. – Bratislava | Tyršovo nábrežie
8. 7. – Banská Bystrica | Park SNP

Počas roadshow sa môžete tešiť na rôzne aktivity v kontexte ženského zdravia, ako napríklad cvičenie jogy, meranie tlaku, kyslíka či cukru v krvi alebo rady a tipy týkajúce sa zdravého pohybového aparátu. Súčasťou programu bude aj interaktívna prednáška propagujúca dôležitosť prevencie pred onkologickými ochoreniami, ochutnávka skvelých produktov dmBio a v neposlednom rade malé prekvapenie v podobe darčeka. Všetky informácie k pripravovanej roadshow nájdete na mojadm.sk/dm-on-tour.

Viac informácií ku kampani nájdete na www.mojadm.sk/zenske-zdravie

Informačný servis

Viac k témam: PR, Roadshow, ženské zdravie
Zdroj: SITA.sk – dm sa zameriava na ženské zdravie © SITA Všetky práva vyhradené.