gtag('config', 'UA-130501671-1');

Kým ešte pred pár rokmi marketing takmer úplne migroval na internet a jeho možnosti sľubovali enormné zisky, v súčasnosti sa mnohé firmy vracajú ku klasickej printovej inzercii. Je to spôsobené najmä tým, že cielenú na cieľovú skupinu orientovanú reklamu na internete je možné realizovať len v obmedzenom rozsahu a náklady na ňu by často presahovali rámec.

Okrem toho vysoká úroveň konkurencie v tejto oblasti a rôznorodosť zobrazovaných reklamných médií odrádzajú mnohých potenciálnych zákazníkov.

Ak chcete upútať pozornosť, môžete tlačiť textil

Vybrané a dobre navrhnuté reklamné nosiče patria medzi najlepšie spôsoby, ako priniesť reklamu priamo cieľovej skupine. Netreba sa však spoliehať len na výhodu tlačeného produktu, ale podľa toho analyzovať aj vlastnú cieľovú skupinu a presne s ňou zladiť reklamný materiál.

Napríklad krásny leták sa dá vďaka rôznym možným dizajnom presne prispôsobiť cieľovej skupine. Alebo si môžete nechať vytvoriť originálne reklamné predmety vďaka kvalitnej tlačiarni na textil.   Internet môžete v tomto prípade využiť na to, aby ste si tlači textilu vybavili pohodlne a rýchlo.

Výhody tlačených médií

Zatiaľ čo online reklamu dnes už mnohí na počítači alebo v mobile prehliadajú a čakajú, kým ju môžu preskočiť, klasické tlačené produkty sú trvalým reklamným médiom, ktoré musí zákazník väčšinou aktívne konzumovať.

Aktívnejšie tiež reklamu čítajú a tak absorbujú reklamné posolstvo oveľa intenzívnejšie a cielenejšie. Podporne môže pôsobiť aj haptický dojem tlačového média, čo v prípade textilného materiálu platí dvojnásobne.

Ak takúto tlačovinu, aj v textilnom prevedení, drží zákazník v ruke, ponúka oveľa silnejšiu realitu, akou by mohla disponovať online reklama.

Okrem toho má reklama prostredníctvom tlačeného formátu, na ktorého tvorbu sa najčastejšie využíva špeciálny rezací ploter, výrazne dlhšiu dobu účinnosti, keďže médiá nezmiznú okamžite, ale spotrebiteľ si ich môže v prípade potreby znova prečítať alebo si ich môže uložiť na viditeľnom mieste v domácnosti. Inzerovaný produkt alebo akcia na sieti túto výhodu nemá, ak si teda nepriplatíte.

V prípade, že chcete v dnešnom svete zaujať svojou originalitou, určite nepodceňujte tlač a nástroje na jej tvorbu. V praxi sa veľmi rýchlo presvedčíte, že sú dnes veľmi a stále potrebné a žiadané.

Zdroj obrázka: PHOTOCREO Michal Bednarek/Shutterstock.com