gtag('config', 'UA-130501671-1');

6.2.2023 (Webnoviny.sk) – Prieskum zoznamovacej služby Plenty of Fish odhalil, že generácia mileniálov a post-mileniálov si hľadá kamarátov predovšetkým na online zoznamovacích platformách. Táto generácia uprednostní na sviatok zamilovaných venovať čas sebarozvoju, alebo svojim kamarátom, ako hľadať niekoho na rande.

Tohtoročný prieskum pre online zoznamovaciu službu Plenty of Fish uskutočnila spoločnosť OnePoll medzi 2 000 single príslušníkmi generácie Z a mileniálmi. 63 percent z nich si podľa neho myslí, že Valentín by mal oslavovať aj priateľstvo a sebalásku. Dokazuje to aj fakt, že iba 19 percent respondentov plánuje ísť na valentínske rande, zatiaľ čo 26 percent sa v tento deň bude starať najmä o samých seba.

Okrem toho 6 z 10 respondentov tvrdí, že tento rok v porovnaní s minulým rokom cítia menší tlak na to, aby si na Valentína dopriali romantiku. „Celkovo 67 percent respondentov by radšej oslávilo tento deň so svojimi kamarátmi, ako ísť na valentínske rande,“ komentuje Veronika Kubíčková, expertka z e-shopu Ruzovyslon.sk, ktorý predáva erotické pomôcky a zaoberá sa zdravou sexualitou.

6 z 10 ľudí našlo priateľa na online zoznamke

Okrem toho sa kamarátstvo pre mladých ľudí stáva čoraz dôležitejším, najmä po pandémii. Prieskum tiež zistil, že 77 percent z nich si vybralo budovanie online kamarátstva ako liek na osamelosť. Dve tretiny respondentov uviedli, že ich online kamaráti im pomohli prežiť pandemické roky. Zaujímavosťou je, že svojich virtuálnych kamarátov hľadali a našli: zoznamovacie aplikácie sa osvedčili u 60 percent ľudí.

Viac ako dve tretiny ľudí si myslí, že online zoznamky sú rovnako dobré na hľadanie nových kamarátov ako na hľadanie potenciálnych romantických partnerov. Mladí ľudia najčastejšie vyhľadávajú ľudí s podobnými záujmami a záľubami, a 74 percent súhlasí s tým, že ide o dobre investovaný čas. „Okrem toho si 63 percent opýtaných mladých ľudí z prieskumu myslí, že väčšinu svojich vzťahov a priateľstiev bude v budúcnosti nadväzovať úplne online. Možnosti video rozhovorov, priamych prenosov a virtuálnych stretnutí to iba potvrdzujú,“ uzatvára Veronika Kubíčková.

O sexshope Ruzovyslon.sk

Zatiaľ čo Ruzovyslon.cz sprevádza českú populáciu svetom sexu už 20 rokov, tak na Slovensku je aktívny 4 rokom. Rovnako ako v Českej republike, tak aj na Slovensku sa Ruzovyslon.sk snaží meniť pohľad na sex a zaoberá sa zdravou sexualitou. V predajni a na e-shope sú odborníci, ktorí vyberajú najzaujímavejšie erotické pomôcky z celého sveta, ktoré sú ideálnym prostriedkom k experimentom s vlastnou sexualitou, posúvaniu hraníc a oživeniu stereotypného sexu. Súčasťou odborného poradenstva je taktiež tvorba inštruktážnych videí a testovanie erotických hračiek.

Informačný servis

Viac k témam: nezadaní, PR, Ružový slon, Valentín
Zdroj: Webnoviny.sk – Valentín: Nezadaní mladí ľudia venujú lásku radšej sebe © SITA Všetky práva vyhradené.