gtag('config', 'UA-130501671-1');

Zľavové portály počas tohtoročnej letnej sezóny zaznamenali významný nárast predaja dovoleniek a wellness pobytov. Portál Zľavomat napríklad predal celkom 24.245 poukazov na pobyt a za jún, júl a august zaznamenal 40-% medziročný nárast obratu v oblasti cestovania. Jeho celková výška dosiahla viac ako 2,2 milióna eur.
Zo zahraničných destinácií bolo najobľúbenejšie Chorvátsko. Kým vlani sa prostredníctvom portálu predala približne stovka dovolenkových pobytov pri Jadrane, toto leto ich bolo 1067. Záujem Slovákov bol aj o pobyty v Tunise, Turecku, Taliansku, Bulharsku a Egypte. Z domácich destinácií si Slováci najviac kupovali dovolenky v Tatrách.
O výhodné dovolenky bol záujem na celom Slovensku. Najviac ich portál predal v Bratislave (70 %) a v Košiciach (8 %). Až 75 % poukazov kúpili ženy a štvrtinu muži. „Celkovo sme tento rok zaznamenali až 56-% nárast obratu v oblasti cestovania. Od začiatku roka k dnešnému dňu sme dosiahli taký výsledok, ako za celý minulý rok,“ doplnil riaditeľ Zľavomatu Tomáš Sroka.