Centrálna Klubovňa s 500 miestami na sedenie je prvou zo siete 20-tich plánovaných pivární. Hlavnou značkou referenčného pubu fy. Heineken bude tankový Zlatý Bažant 12 %. Sortiment piva doplnia tradičné domáce špeciality.
Centrálna Klubovňa avizovaná bilboardovou kampaňou v uliciach Bratislavy je otvorená. Do dvoch rokov bude v Bratislave takých klubovní až šesť a postupne budú pribúdať i na celom Slovensku. V pláne ich je celkovo dvadsať. V Klubovniach sa bude čapovať Heineken – na prvom mieste ponuky bude tankový Zlatý Bažant 12%. Ďalej bude vo výbere pšeničné pivo, tmavé, nealko, citrónový Radler a Krušovice 10 %.
K pivu bude možné ochutnať typické špeciality – čerstvo pečené posúchy, údeniny z vlastnej produkcie, pagáče, tatársky biftek, pečené rebrá a podobne. Zodpovedným za vedenie a rozvoj gastronomického konceptu Klubovňa sa stal známy slovenský šéfkuchár Tomáš Sika spolupracujúci s Martinom Korbeličom, najlepším kuchárom roku 2013.
„Našim zámerom je vytvoriť celoslovenskú sieť podnikov s prvkom pozitívneho lokálpatriotizmu. Bude to sieť jednotná v produkte, servise a základnom interiéri, no zároveň svojim charakterom, lokalitou a výzdobou má každá reštaurácia odzrkadľovať konkrétnu štvrť či mesto, kde sa nachádza,“ povedal pri otvorení majiteľ MEDUSA Group Peter Štecko.
„Dodávame know-how a odporúčania k starostlivosti o pivo, výčapnú techniku a k celkovej prezentácii piva. Chceme aby zážitok z vychutnávania každého pohára piva v Klubovni prekročil očakávania zákazníka,“ doplnila Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti Heineken Slovensko.