gtag('config', 'UA-130501671-1');

Ak ste sa rozhodli podnikať, na uvedenie spoločnosti na trh vám dobrý nápad stačiť nebude. Veľmi dôležité sú financie a kapitál. Zabudnúť by sme nemali ani na zamestnancov a zákazníkov, no nesmierne dôležitým faktorom býva aj kvalita, kultúra a hodnoty firmy, ktorými sa prezentuje na verejnosti niekedy lepšie ako s dobrou marketingovou stratégiou.

Ktoré veci to sú, a ako sa k ním dopracujete, si povieme v našom článku.

Kvalita hovorí za všetko

Moderné technológie nám uľahčujú celý život. Čo ste v minulosti museli pracne „odmakať“, sa dnes vyrieši jedným kliknutím myši. Ani stroje  a technika však nie sú dokonalé a stále je pri práci a v podniku dôležitá ľudská sila. Sila, ktorá produkuje hodnoty tej najvyššej kvality.

A práve tá sa stáva v súčasnosti kľúčovým prvkom pre každý jeden podnik. Je to predpoklad úspechu, toho, že sa k vám zákazník vráti a dá podniku dobrú recenziu. Veľmi dobrou známkou kvality, ktorá hovorí za všetko, je aj označenie ISO 9001. Certifikát kvality, ktorý je zárukou toho, že vaša firma produkuje vysoko kvalitné produkty alebo služby.

Bezpečnosť je na prvom mieste

Ak sme spomínali zamestnancov, je dôležité podotknúť, že aj oni predstavujú určitú známku kvality firmy. Je to ich spokojnosť, pohodlie a bezpečie pri práci, ktorá im dáva zmysel a potrebnú motiváciu. Ak sa ako manažér  snažíte dodržiavať všetky tieto hodnoty a poskytujete im potrebný pocit istoty a bezpečia, môže byť dobrou známkou kvality aj certifikát ISO 45001.

A pomocou riadne organizovanej práce, ktorá súvisí so zaistením jej bezpečnosti, sa zvyšuje disciplína špecialistov a tým aj produktivita práce a znižuje sa počet pracovných úrazov. Preto je možné konštatovať, že ak je práca spoločnosti organizovaná kompetentne, jej produkty sa predávajú lepšie a s vyšším ziskom. Snažte sa preto svoj podnik vybaviť aj týmito hodnotami a uvidíte, že kroky smerom k vysnívanému cieľu budú vždy ľahšie.

 

Zdroj foto: Shutterstock