Dlhodobé zotrvávanie v interiéri nie je dobré pre našu fyzickú ani psychickú pohodu. Ako sa ale udržať vo forme a pripraviť na jar, ak sú centrá na cvičenie zatvorené?

Zaraďte do svojho denného režimu niekoľko jednoduchých cvikov a určite zostanete fit.

Drepy

Drepy sú jedným z najužitočnejších cvikov, ktoré sú určené na zaťaženie celého tela. Správnym vykonaním cviku budete schopní posilniť svalstvo nôh, zadku, chrbta a krížov. Drepy pomáhajú zvyšovať prietok krvi a mobilizovať vaše stehenné svaly. A aby sa vám robili naozaj dobre, oblečte si pri cvičení kvalitné legíny Nebbia a uvidíte, že to bude aj príjemné.

Výpady

Výpady sú dynamické cvičenie na celom tele, ktoré je možné vykonávať kdekoľvek. Výpady sú zamerané na posilnenie svalov nôh a chrbta, ako aj na zvýšenie srdcovej frekvencie.

Technika:

Vykročte jednou nohou vpred. Spustite koleno zadnej nohy tak, aby boli obe nohy ohnuté v kolene v 90-stupňovom uhle. Vydržte v tejto polohe a potom sa pätou zadného chodidla smerom k podlahe postavte. Počas cvičenia by mali pracovať chrbtové svaly a ramená by mali byť spustené. Ani tu ale nezabudnite na správne fitness oblečenie.

Strečing

Často prehliadaná súčasť tréningu je dôležitou súčasťou starostlivosti o vaše svaly a celkové zdravie. Nájdite si naň ale aspoň 15 až 20 minút denne, na čo hneď nemusíte byť veľmi flexibilní. Postačí vykonať predklon, záhyb s rovnými nohami v sede. Hlavnou vecou je pritom monitorovať dýchanie a vykonávať krúživé pohyby chrbta, ktorý by mal byť vystretý.

Nie je to nič zložité tak to vyskúšajte a telo do poriadku s týmito a ďalšími cvikmi dajte.

Zdroj obrázka:Shutterstock.com